Bilder och skoldag

Börjar med bilderna och sen berättar om skoldagen!

Grabbarna på min skola fotbollslaget (soccer) Har gått vidare till state finals! De betyder att de är bäst i Pennsylvania om de vinner denna match. Lite stört är de, blir chockad när jag ser varje match eftersom deras motståndare är kassa!! Ett lag från luleå i samma ålder hade brutalt kört över oss tror jag!

States finals är i hershey, i hershey uppfanns också hersheychockladen! (kommer trycka brutala mängder chocklad på lördag)


Brettyboi


En mamma som inte blev bra på bild å en syster till spelarna

Snyder

Några damer+ seamus

Publiken

Fethunden hos Kea! Saknar Nestor när jag ser denna hund!

Han dregglar mer än klang med en kebabrulle ;)

Duktig hund, hittat min sko


Världens coolaste katt!

Sötis

I alla fall. Skoldagen var hektiskt idag. Riktigt hektiskt.. Hade 2 quizzes, 1 test och 1 public speaking presentation! Ruskigt hemsk dag

Spanska var de första quizzet i! Krigade igenom, var lätt och jag visste att jag kunde de så pluggade inte igår så mycket.

Public speaking: Gjorde min power point igår på study hall så den var klar. Jag brukar sluta upp med att hitta på min iformation på sidorna jag gjort. Jag lyckas alltid hitta på något. Tar de länge att hitta på ett bra svar skyller jag på att jag "inte hittade de rätta orden på engelska" 100%ig mytt!

Law and justice: Trodde quizzet var på sex crimes, då hade jag spikat, de var tyvärr på en massa andra saker också. Spikade inte allt men jag fick upp ett grund och några väggar iaf!

Sist men inte minst så hade jag ett TEST på WW1 (world war 1) Riktigt stort test. Läraren var riktigt snäll med oss. Gjorde nästan allt till "multiple choice questions" Vilket är A,B,C,D,E svar på allt. 20 % chans på alla frågor. Jag är väldigt lycklig att jag har "de svåra klasserna" med de 94orna eftersom deras lärare är snällare haha

De som var så hängigt med allt detta var att jag skulle plugga på skolan innan allt! Somnade med boken i nyllet och lampan på! Sen vaknade jag, duschade snabbt å åt frulle! Hade gömt min mapp (som jag samlat allt material jag behövde plugga på, smart som jag är på samma ställe) Den var under sängen, jag la de inte där men tydligen....

En dag som kunde sluta i katastof slutade bara i kaos. LYCKLIGT


NO SHAVE NOVEMBER! (dag 15)

Sådär ska de se ut! Nu fick ni en bra bild på mig!



Eller?



Jag vet verkligen inte hur jag ska ta bilder på mig själv utan att känna mig... Ovanlig,
(bilden ljuger, de är svårt att se alla strån mot min hy! De är bättre live)

måste hitta en bra
Barbershop, en riktig barbershop. Varje gång jag frågar om de finns en bra barbershop i närheten så säger
de, jaa, de finns en i new hope! Jag vill ha en riktig barbershop, en steriotypisk barbershop med En boomblaster,
10 svarta gubbar som drar skämt om varandra och en klassisk rakning ska de ge mig!

piz out


Kommentarer
Postat av: E

hahahaha katten! <3

2010-11-19 @ 16:49:15
Postat av: Lena

Vilken söt katt, vad är det för ras

2010-11-20 @ 08:43:12
Postat av: elina

fan vilken kisse alltså. ser ut som en hamster som lagar massa mat typ..eller som en blåsfisk!



blåser den upp sig eller är den alltid sådär söt?

2010-11-22 @ 20:41:45
URL: http://elinasu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0