3 dagar kvar och grabbar i kallingar!

BARA 3 KVAR, länge sen jag längtade tills träningarna var slut, eller inte så länge sen.. 3 stycken kvar och jag har ett liv igen! Grabbarna i US har ju sina kalligar, de har sina kallingar, de flesta kör boxers, den äldre versonen av boxers självfallet! Sen finns de ju....

Sen har vi de som inte kommit lika långt i utvecklingen. De som kör pungisarna!

Förlåt för bilden, fanns ingen bild utan en grabb på. Sökte tillåmed på tarzankallingar


Jag och min vän micke skypar mycket i usa. Vi har varandra som tur är. Båda går igenom liknande saker och vi stöttar varandra till 100! Självklart så skypar vi mycket, han har en konstig skype-vana. Han är alltid i kallingar, alltid. Här kommer några smakprov(varnar känsliga tittare)
Börjar bra med svensk-kallingarna. Vi reppar Sverige så ofta vi kan!

Vi slutar aldrig skypa, en viktig regel. Datorn följer med på toan. Självklart med cam på!

Finns ingen ursäkt för att få gå ifrån skype. Man borstar tänderna i cam


Och självklart chillar vi också. (Lägg märke till att bakgrunden ser stört toalett-aktig ut)

Måste också säga att jag fått tillåtelse att lägga in dessa bilder från Micke direkt! Själklart i skype och cam!

No Shave November!

De är en rolig grej de kör här i usa enligt info jag fått. Ska spara ut moppemuschen så gott jag kan denna månad. De startar idag. Får se hur långt de kommer, hoppas jag inte får den klassiska muschen, några långa och resten korta och sjukt glest..

Dock så ser jag en ljus framtid, Pappa har ett bra skägg när han sparar ett tag och broder börjar få ett bra skägg så om några år. Sen vill jag bara ge en passning till alla amerikanska brudar. De tycker att de är så extremt roligt de här med no shave november!! Jag tycker att de ska införa Shave november där alla tjejer rakar deras muschar! Vissa tjejer har mer skägg än mig, dock inte alla som tur är.

Har tagit en bild 1a november och ska lägga ut båda bilderna 1a december. Säkert ingen skillnad.

Nu när footballen är slut så kanske jag har tid att skriva i bloggen! Är de föresten någon som läser bloggen? Bara mamma och pappa som kommenterar och nu har de slutat, mitt fel att de slutat dock haha

Godnatt sverige, kul att ni har lov medans jag stiger upp 06.30 varje dag.



Kommentarer
Postat av: Micke

Jag lägger en kommentar mannen!

Hängigt med vita kallingar, till mitt försvar tränar jag i dem. Dem är säkert svettiga också!

2010-11-03 @ 03:01:04
Postat av: Erica

Läser stort mycket. Snygga kallingar!

2010-11-03 @ 09:46:11
Postat av: Mamma Lena

Läser alla inlägg

2010-11-03 @ 21:55:45
Postat av: Anonym

Läser allt!

Fortsätter du i samma stil med killar i kallingar är det tveksamt dock. Du får inte sluta skriva. Jag ser fram mot boken och filmen.

2010-11-03 @ 23:04:02
Postat av: Yvonne Aronson (mormor)

Älskade Tomas, mormor läser din block varje dag. Tänker på dig och gläjs av att du verkar ha det bra. Kanske livet inte är som hemma i lilla Luleå men man lär sig erfarenheter. Alla människor är olika oavsett var man bor. Man lär sig att respektera och acceptera olikheter. Mina tankar är hos dig. Kram/ Mormor

2010-11-03 @ 23:53:33
Postat av: Isabella

Jag läser! :)

2010-11-04 @ 01:18:08
URL: http://isabellasplace.wordpress.com
Postat av: Rose-Marie

Jag läser oxå, gillar verkligen din stil och humor. Håller med din mormor, gläds åt att du verkar ha det bra.

2010-11-04 @ 20:34:26
URL: http://rosand.blogg.se/
Postat av: 36

klart man läser! ser fram emot resultatet av mustaschen;) hehe

2010-11-04 @ 23:38:35
Postat av: bjq

läser självklart varenda bokstav

2010-11-05 @ 00:26:23
Postat av: elina

jag läser :D du skriver alltid så himla roligt. pure enyoyment (om man ens kan säga så)haha.

2010-11-05 @ 01:46:46
Postat av: isak

läser rubbet! :)

2010-11-05 @ 02:18:47
Postat av: Victor

Jag läser!

Ska du också köra på "Novembeard"???

Hang in there

2010-11-05 @ 04:06:45
URL: http://victornorberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-11-05 @ 17:42:41
URL: http://http:/-
Postat av: bohnsack

ska försöka dra upp no shave november bland sophomores( jeppei är inte inbjuden)

2010-11-05 @ 17:43:58
URL: http://sophomores.blogg.se/
Postat av: Gabbe

Haha härligt. Klart man läser din blogg!

2010-11-06 @ 04:10:34
Postat av: björnens son

Klart man läser, underhållning på högsta nivå ju! Dessutom så är du saknad här hemma i kalla Sverige! :)

2010-11-08 @ 19:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0