1000!!!

Jag har varit så stolt att jag vägt man i mitt liv innan 18. Nu kan jag också säga att jag har 1000 vänner på facebook. Vilken grej. Amerikanarna har verkligen hjälpt. Fått 8 vänner senaste 3 timmarna. (De måste sett mina volleybollskills)  De finns ganska många som random-addar en "för att de är coolt att känna folk" Sen när man försöker hälsa så dissar de.. Fattar nada


Volleybollturren var fantastisk. Vann självklart! Plockade mitt dream team och vi var inte hotade. Hade en tjej från chile, typ 1.50 lång å galna survar. Hon bara skrattar hela tiden. När hon ramlar, när hon inte fattar något av vad vi säger, alltid! Riktig härlig människa

Sen har 3 andra damer. Typ de bästa på skolan, Josh en grabb som lirar med damerna! Stört duktig grabb

Har inget mer på hjärtat. Har runt 100 läsare om dagen ibland mindre ibland mer. Jag skulle uppskatta  om någon kommenterade ibland. De behöver inte vara att bloggen är bra eller dålig. Skriv något bara, något ni har på hjärtat. Går alltid och kolla om jag fått någon kommentar. Blir alltid lika besviken

Jo just de, en sak till. Jag har ett projekt med 3 damer i skolan. Jag for hem till en av damerna med de andra damerna. När min värdpappa hämtade mig så fick jag veta att jag inte fick vara med tjejer ensam.. Kändes lite tungt, typ verkligen?! ÄR de sant? Jag respekterar reglerna men ifrågasatte dem eftersom de är skolarbete så jag måste vara med dem.  De är ingen regel de hittat på utan min utbytesorganisation här i usa. De har några roliga regler!

En regel jag kan bjuda på är att jag bara får sitta vid datorn en halvtimme varje 2a vecka =

1 timme i månaden=
10 timmar datortid i usa=
Kommer inte fungera=
Fungerar inte alls.

Har också fått 3 bröder på facebook. Inte varje dag




Kommentarer
Postat av: Micke

Toamen skulle kunna få vänner på månen vafan!

Och det där med reglerna, finns dem som är störda som få!

2010-11-12 @ 05:38:40
Postat av: felicia

Jag tycker min engelskalektion ar stort trakig. Det var vad jag hade pa hjartat!

2010-11-12 @ 13:55:42
URL: http://aicilefs.blogg.se/
Postat av: Annelie Nyberg

Du har en bra blogg! Läser ofta, :)

2010-11-12 @ 18:26:14
URL: http://annelienyberg.blogg.se/france
Postat av: Anonym

Bästa bloggen av alla! Allt jag lärt om USA har jag fått bekräftat av dig.

2010-11-12 @ 21:55:27
Postat av: ellen

hej toam. skulle vara trevligt med en skypedejt nån dag. allt jag hade på hjärtat :)

2010-11-12 @ 23:09:54
Postat av: Jenny

en halvtimme varannan vecka? skämtar du med mig toam????!!

2010-11-13 @ 16:29:05
URL: http://utbytesstudent.se/blogg/jenny
Postat av: anonYm

älskar din blogg

2010-11-13 @ 19:46:56
Postat av: malle

liten hest, best på fest, dricka lesk! fått det på huvudet sen mutti nött in det i min skalle. Btw din blogg eger.

2010-11-14 @ 01:13:26
Postat av: slakis

reglerna är till för de som har orutin, right?

2010-11-14 @ 03:26:18
Postat av: Anton New York

Tja. Läste just om volleyball turneringen - ditt lag borde möta våra Volleyball tjejer (# 1 i Texas och # 7 i USA) och därmed få möta ett riktigt lag :P



Kul med alla regler, eller hur? Bara 30 min / 2 veckor? Du är ju alltid inne på FB, så jag ser att du inte följer reglerna :P



Igår hade vi boxningsmatch hemma hos en vän - boxades mot en Safety football player - ONT, jag fick stryk :P! Men jag knockade dock en guard på 290 lbs (130 kg) - alla var impade på Mr. IKEA :P

2010-11-14 @ 04:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0