Tradition

Söndagar (eftersom jag skrev detta igår men de ville inte komma upp) och blogg har varit något som gått hand i hand så de har blivit en tradition. Har inte något att skriva om men jag brukar alltid hitta på något från inget.

Söndag, hur låter de i era öron? För mig låter de sova ut eller kyrkan. Idag hamnade jag i kyrkan, inte så ledsen över de eftersom de inte är så farligt som alla tror. De är ingen som skriker AMEN!!!! hela tiden och ingen gråter. Dock så ger de pengar till gud vilket jag tror blir svårt?! De är bara ca 1 timme och går snabbt.

Idag så spelade de bjällror bland annat, inte som ni tror typ i alla julsånger utan riktiga med olika ljud. De går faktiskt att få fram bra låtar från dessa saker.. Stort tvivel från mig eftersom jag hört fadern klaga över hur kassa de andra var och jag håller med honom. Han har sina stunder då han är sjukt rolig, han får till de oftare när han har något att klaga på så.

De var dessa tanter och han och en äldre hane. Honorna kunde inte kontrollera sina bjällror men jag förstår varför eftersom de nästan blivit "tvingande" eftersom ingen ville spela eftersom familjen jag bor i brukat spela eftersom de är mycket att göra och lite tid. (Fick in "eftersom" 3 gånger i samma mening. Imponerande)

I alla fall så skulle vi åka å julhandla efter kyrkan, slutade med handen i kakburken hemma hos pappan igen. Ingen julhandel för mig. Blir nog té igen... Nää, nog ska jag försöka komma på något bättre, nästa fredag ska vi fara! Då smäller de.

Ska skriva en essay i engelskan om en poem.(dikt) Den ska vara 2 sidor om dessa poem på 10 ord. katastrof, big time haha

Skypade med fader idag, fick tag i dessa fantastiskt roliga bilder. NJUT




Bakifrån

Framifrån!
Jag dog verkligen av skratt när jag såg den... Är de bara jag som ser att pappa har smygbänkat när jag varit borta eller nå? Sture "muskelberget" ylipää

Borde få mitt paket från sverige snart. Kan inte vänta så länge till!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0