Torsdag

Lyssnar på Creedence Clearwater Revival - lookin' out my back door när jag skriver detta inlägg och imårn(idag för er) brukar jag säga till den tystaste av alla elever i spanskan att de är en Happy day! Fredag är en happy day helt enkelt..

Ska först nämna en bra sak som hänt. Företaget som satte upp och tog ner "christmas" skylten har nu tagit sig i kragen och smackat upp skylten igen! Som janne säger :  "Demokrati är svårt" men i detta fall var de väldigt lätt enligt mig =)

Jag hade 150 grejer att skriva om när jag försökte logga in med eftersom de tog 20 minuter att komma in på sidan så har jag glömt de flesta. En sak jag kommer ihåg (de hände för 20 min sen) var att ALLA matcher gick att kolla på aftonbladet förutom luleås.. De börja med att usa inte hade rättigheterna att se klippet.. Sen efter att jag kollat igenom ALLA andra klipp på aftonbladet så går jag över till luleåmatchen igen.. Denna gång så står de att jag måste uppdatera något för att kunna se klippet. Men grattis.. Ger upp och skriver in hockeyligan i sökfältet. Letar upp klippet på 10 sek och de kommer upp ett stort ERROR!!!!!! KOM IGEN!! trycker på en annan match och den funkar.. går tillbaka till luleå och jajjamen, bara man inte get upp hoppet

Ska vara med på STS:s julmingel med min footballbild... Fan vad cool de kommer att tycka att jag är

Varit på en banquet idag också! Denna gång var de fotbollens (inte football) tur! Denna vistelse var också underbar, på andra sätt såklart.. Fantastiska tal, många dissar mot tränaren som var roliga och man såg verkligen hur mycket han skämdes

Har signat upp för skolfootball! De är inte de vanliga jobbiga utan en turnering lärarna styr upp! Jag vet inte vilken "pick" jag blev i draften men jag hamnade i G:S Team! Vi kommer få feta tishor..... go Gman!

Senaste från Toam

Borrning nr 1

Vol 2 på borrningen


Lyssnar på så bra musik, de är löjligt..... Kan också säga att jag ska klippa mig imårn.. Behövligt, japp

Försöker alltid sluta bra.. Denna gång har jag glädjen att gratulera David "Milfhunter" Albertsson som aftonbladet kallar honom till att vinna sm i mörkpoker.. De var nog inte att han vann som var roligt...




Kommentarer
Postat av: Morfar

Jag gläder mig åt att du börjar fatta det här med bra musik Creedens är aldrig fel.

2010-12-03 @ 16:53:04
Postat av: osten

det är bra toamen! creedence är väl odödliga

2010-12-03 @ 19:58:20
Postat av: Isabella

du har samma tandborste som mig! COOLT :) Haha, gillar din frisyr också ;) heh

2010-12-03 @ 23:06:45
URL: http://isabellasplace.wordpress.com
Postat av: FELICIA!

TOAM. Klipp dig!

2010-12-04 @ 15:37:28
URL: http://aicilefs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0