tjenna

Mycket har hänt, efter mina senaste inlägg så har jag fått drygt 16 kommentarer! Kanske ska börja skriva "deppinlägg" så folk börjar läsa min blogg och kommentera! (jag vet att mormor, morfar, mamma och pappa redan läser den så ni behöver inte säga de! hehe)

På skolan så går man till vendingmaskinen(typ automat) och synar direkt att de är farligt nära för ett paket popcorn att ramla ner. Var inte säker på vad jag skulle ha så popcorn hamnade de på. Matade in numret och 1.25 dollar! BOOM, 2 påsar och jag visste att de var min dag.

Sen for jag och tänkte klippa mig, 10 min i kön och jag ser tillfället i akt att dra på GIANT (ett gigantiskt ica, där fick jag till den.) Går till godishyllan. Har som mål att testa allt gott i hyllan.(alltså de mesta) Jag har kommit långt i jakten på mitt mål.

Sen går jag vidare och ser detta!

DE KAN INTE BLI MER SVENSKT!

Och alla varit där, när man är glad och lycklig så.. vafan ett rör.. bara ett


Släpade mina inhandlade grejer till klippningen.. Stiger in, slår mig ner och då ser jag en extremt steriotypisk amerikanare.. De var sjukt, de bästa var att han klippt sig fulare i håret än han var innan, alltså..Pappan, 160 kg var såklart över sin son 10 år och 60 kg.

Slog mig ner, han frågade vad jag ville ha och jag visste att de skulle kaosa. Efter ett tag så låg håret amerikanskt: Bara jag inte får en Amerikansk frilla så äre lugnt. Han skrattade gott.

Gubben som klipper mig(ser ganska bra ut nu) Så drar han ett par bra CM på höger sida... spikrakt blir de, Extremt amerikanskt och jag var tvungen att svälja 3 gånger.. Dock så frågade han om de var bra och jag sa japp.

Hade kunnat fixa så båda var raka och korta men bättre med 1 ful och 1 bra än 2 fula och ingen bra. 

Sen drog jag och lirade inomhusfotboll! var riktigt kul, var som en dinosaurie i början men sen kom jag på hur man gör och de såg bättre ut.

Vi släppte bara in 3 mål på säkert 10 matcher.
2 självmål varav 1 av mig ;)

Vad äre för ugglor som lever om utanför mitt fönster, trodde bara de fanns på film.

Bild på håret kmr imårn!

Kommentarer
Postat av: HEJTOMASDETÄRERICA

och så inga kommentarer här. shame. fast nu finns det en. varsågod!

2010-12-10 @ 23:31:47
Postat av: Tomas

"Hade kunnat fixa så båda var raka och korta men bättre med 1 ful och 1 bra än 2 fula och ingen bra."



haha bra resonerat där;P

2010-12-13 @ 05:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0