tjabba igen

Lördagmorgon och jag ska berätta om gårdagen och något mer om ni har tur

Alltså, de är ju underbart att inte behöva duscha varje morgon.. De ser ut som att jag smörat med bregott i håret varje gång jag vaknar.. Men nu är krullet borta + att de är fredag så man får ha hatt i skolan. Yayyon!

Hade läxa us 20 century.. Hade 2 prov den dagen så de fick bli lidande, efter ett kort snack så fick jag halva poängen av läxan ändå. Snyggt.

Sen hade vi match, förlora på övertid. De var ruskigt kallt och jag ville bara fa hem och lägga mig hela tiden..

Igår hade Bretts flickvän konsert i ett biblotek/café och vi for och kollade. Sen när vi var klara så for vi och åt. Jag och brett hade redan ätit oss mätta även fast vi visste att vi skulle äta(riktigt dumt)

I alla fall så bjuder janies mamma på maten, de fick kosta runt 50 dollar. Beställde in en bra burgare och köttade. Har alltid fått lära mig att man äter upp de på tallriken så jag åt tryckte motvilligt burgaren och fritten. Var nära på att börja hulka upp allt i slutet haha, Brett likså.

Idag så blire julklappar för hela slanten, får se om min kreativa hjärna funkar denna jul också.

Jag och Tobias fick alltid pengar av våra föräldrar för att köpa presenter till dem och momme, morfar. vi fick alltid ganska mycket pengar så vi kom på att vi kan köpa té till alla och dra på max och äta upp resten. Funkade 2 år men sen så synade mamma(mest) att de var konstigt att de vi köpte var så.... dyrt. Vi blånekade självklart. Men fick inga nya pengar nästa år. Var de för att bror min var borta eller att vi tjänade egna pengar?

Vi slutade inte att köpa té i alla fall. Bästa presenten till era föräldrar om ni inte har kommit på något 23e december och står där utan som jag och bro gjort.

Tror inte min att de är en legit present till min värdfamilj. Siktar högre denna jul. 14 DAGAR KVAR!!!


Morfar. So du sa att "Jag tänkte väl att allt ordnar sig när man får hålla på med att spela musik." Hoppas de är likadant för dig.
Janne : bearbetningen går bra, de känns bra igen
Markus: Kärleken är alltid starkast på hertsön..

Och izzes mamma: Om vi gifter oss, visst gifter jag mig in i familjeföretaget också? hehe. Kul att du läser bloggen och att jag rör någon och inte bara mig själv. Och jag är glad att jag hjälper dig med dina i-landsproblem =)

Nu mot butikerna!!


Kommentarer
Postat av: tessan

åh men det är ju du! när fick du din placering och trivs du bra i din värdfamilj?:D

2010-12-11 @ 21:12:03
URL: http://thezi.blogg.se/
Postat av: Izzes mami

Ja klart du gör hehe

2010-12-12 @ 11:27:53
Postat av: Janne

Tänk när man kunde kötta. Tänk om man ändå hade samma förbränningsom när man var 17.

2010-12-12 @ 22:16:32
Postat av: tobias

Jag nekar fortfarande!

2010-12-13 @ 04:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0