Paket

Tidig julafton för mig! Godiset har kommit! Försöker trycka så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt eftersom att jag såg på aftonbladet att de är bättre för tänderna att äta mycket fort än lite ofta...

Såhär ser de ut:

Bra grejer, tack madre och padre.

Har sagt till brett att efter nyår så slutar jag äta godis å kakor. Tråkigt när halva min lunch i skolan består av kakor och godis så..


Lite smått och gott! Vet dock inte vars ljuset skulle vara? Sen så fick jag höra av sture att ett visst brev skulle komma med en text om hur underbar jag var (som alla andra familjen har skickat) Men icket ;)

Igår så spelade vi football igen på skolan, vann på övertid denna gång. Kom hem 2 förfrysna händer rikare!

Sen igår så köpte jag presenter till familjen! Brett och eric fick lite roliga grejer! Bättre än Téet jag brukar köpa till mamma och pappa kan jag lova. Kan dock inte skriva eller lägga up bild eftersom de kanske läser bloggen, vad vet jag


Steg upp vid halv 11, de har börjat skoja om att jag sover länge och äter mycket, de gillar jag =) Tex när de åt pizza, "tomas, ska du inte ha mer pizza? "nej, im done".."Va?? Är du sjuk eller? Mår du bra??"

Idag så blev jag överaskad! Familjen gjorde en julesak, de här gjorde de..


Potatis?!?! Bara potatis? Japp, bara potatis.. Dock så räddade de lite när de sa att man skulle ha ost till.


Brev från pappa och Lena Nilsson! Fint brev och familjen blev glada över detta!

Vi har en hund i detta hus! Han har alzheimers börjar vi tro eftersom han bara kan stå och skälla på oss i 10 minuter utan anledning

Här får ni 3 actionbilder På skällningen


Sen hör man.. "stop it hawk"....."SHUT UP HAWK"

Ska avsluta bra! Pratade med jacob nilsson om livet, vi slutade med att vi pratade om...
"
de man kan räkna till, så kallade ändliga oändligheter.
t.ex heltalen, det finns oändligt många av dessa, men om man räknar oändligt länge kommer man att nå det sista talet.
De man inte kan räkna till, så kallade icke-ändliga oändligheter
t.ex decimaltalen.
förklaringen till de är sjukt jobbig
men om man räknar
0,0000.....1
0,0000.....2
osv oändligt länge har man ändå oändligt många tal kvar
ungefär så är det, men med lite mer detaljer"

Dehär är jacob nilsson som försöker förklara oändlighet

Killen som kom på dedär blev mentalt sjuk. Jag förstår varför..

Kommentarer
Postat av: Morfar

Har du inte fått paketet från mormor och morfar?

Om du vill räkna på oändligheten ska du räkna ut Pi du vet 3,14 men man har försökt med en dator att räkna ut exakta talet men datorn räknar än efter 10 år utan att komma till slutet.

2010-12-19 @ 00:50:49
Postat av: "Samme, Grabbarna, PP osv."

Tomas! Hoppas att du kommer att få en underbar jul och jag tycker att du ska vänta dig ett riktigt fantastiskt paket här från Lerbäcken! Kändes fel att jag avslöjade för ett tag sen att du skulle få ett paket men sen tänkte jag om. Du visste väl ändå att du skulle få ett paket härifrån, det är ju självklart! OCH den verkliga överraskningen är ju vad som är i paketet? :D



Hare bäst Toamen vi saknar dig i klassen, på ledarskap och på chillhängen!

2010-12-21 @ 00:47:41
Postat av: laggitch

unden skäller ju på smutstvätten! det är väl inte så konstigt att han vill ha ordning och reda..

2010-12-25 @ 10:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0