Omegle

Omegle har blivit min nya vän. Omegle är en hemsida där man kan videochatta eller chatta allmänt med folk du aldrig träffat eller kommer att träffa anonymt.

Jag har alltid varit en chattare, de spelar ingen roll hur länge, med vem eller vars. Kan bara sitta timmar!! Detta är perfekt, slå på en bra lista på spotify och sitta och chatta.  Nu chattar jag med en som utger sig att bo i kalifornien  och går college där.. Sen är de ett bra ställe att träna sin engelska på.

Jag har aldrig varit ett fan av simning men bretts flickvän hade tävling.. Far kanske 20 min iväg till en stor skola där vi går in. Känner en bra doft i luften av klor, svänger vänster och lukten försvinner.. Vänder om och känner den igen. Finns bara 5 ställen att välja mellan nu.

Går rakt fram och lukten kvarstår, hör en massa folk skrika och de brukar alltid vara högljutt i en simhall.. Börjar känna att ögonen vill gömma sig och försvinna av kloret. Där har vi den..

Nationalsången, de har så högt så de nästan spränger trumhinnan på mig, folk gör honnör(sjukaste jag sett) De var typ som i kyrkan när folk skriker AMEN!!!! Aja, de var en grabb 25 år som kom upp och skulle kolla vad som försegick sig i hallen, han märkte att nationalsången var på så han gjorde en snabb hunnör och lämnade, ganska random och fick mig ett bra skratt


I all fall så ska jag försvara varför jag har börjat gilla simning, de är som att gå på en victoria secret show. Dessa tighta spandex saker de har på sig. Speciellt grabbarna... De var några vattenbufflar i vattnet, ju fetare ju snabbare verkar de som. Rättvisa till alla som äter på donken och är stolta över de. Detta leder oss till!

Veckans citat:

"I keep trying to lose weight....but it keeps finding me"

Kram

Kommentarer
Postat av: Linn

Simning är ju awesome ju! :D

2010-12-15 @ 14:32:08
Postat av: elina

där brukar jag också hänga!!! see yah around

2010-12-16 @ 12:49:58
URL: http://elinasu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0