NHL

Söndagsskrivningen är här för att stanna! Även fast jag skrev igår! Får baka ihop något gott.

Samma Lördag så Skrev Coleman på facebook till mig om jag ville hänga med dem! Ganska oväntat men kul var de, frågade mamman (måste fråga om allt jag ska göra)  och de var lugnt, jag skulle bara fråga Coleman om hans föräldrar var där. Och japp! De var de, grönt ljus.

Brett ville inte hänga med eftersom hans bror var där så de spelade COD hela kvällen (tror jag)

Han kommer och hämtar mig runt 20 över 8, fick vara där till 12 halv 1 (vilket är längre än vi får vara ute konstigt nog) Satte mig bilen och de var julmusik på! Underbart, hälsa på alla i bilen och bjöd dessa gossar på lite svenska kex! De fattade inte vad de gick sig in på och älskade dessa kex som mor/far skickat

Åker runt 20 min till detta slott! De är de största huset jag varit i än så länge, när vi åker igenom dessa portar så möter 2 stora schäfrar oss. "kul att bli dödad när man ska hänga med polare" men de var snälla och gossiga!

Går in i detta hus och ser bara kaos, en laburint typ, får en snabb rundvisning i alla fall! Han sa mest "pianorummet men vi använder de inte" Typ så lät de mest..

Går ner i källaren och går förbi spelrummet, gymmet och biljardbordet och grabbarna har hört legenden bakom hur bra jag är i pingis.... Först lirar jag en grabb och får igång känslan för bordet å racket.. Ghettoracketen jag brukar använda hemma var inte så aktuellt.. De här var dyra grejer!

Köttade igenom den grabben ganska lätt och gav mig på nästa! Lika där, en annan försökte och misslyckades..

En grabb jag äter med var min verkliga motståndare! Mycket "skitsnack" om varandra haha Grabben kom inte dit men jag kan ändå säga i lunchen att han ska fråga mina andra kära lunchkamrater om hur farlig jag är när jag kör "titta höger och skjut vänster" som J-O Valdner

Fick en inbjudan av Kristian U att spela volleyboll på julafton som jag gjort 3 år irad innan! Satans tråkigt att jag missar de! Hoppas jag får vara med nästa år med alla kändisar som movits, bagge och bröderna uusihannu! Riktigt hård drabbning.

Presenten vi köpte till pappan var en resa och biljett till NHL-matchen Flyers-Panters! TRORU fett att jag ska se NHL imårn, minst 2 fighter hoppas jag!

Kameran, Check
Bra biljetter, Check
Har jag tänkt att testa all snabbmat på arenan? Check!

Imårn klockan 5 kommer fadern och hämtar oss och vi börjar styra mot phillie å matchen!

På tal om snabba saker så vid matbordet i fredags så fick jag höra att vattenkonventionen i huset stigit med 200 % 200 % haha

Ska tänka på nästa gång jag duschar ;)

Kommentarer
Postat av: Agneta Andersson

Hej Tomas, önskar att du får en fin jul och nyårshelg. Samtidigt vill jag passa på att önska dig en fin myndighetsdag på juldagen. Kram från "gammel"moster Agneta

2010-12-22 @ 08:39:55
Postat av: Hanna Skattberg

Tjenare, hur mårs de?:)

2010-12-22 @ 14:05:16
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0