Helg

När man går in på blogg.se så ser man "mest aktiva" Klickade på en av mina konkurrenter.... "killbloggen" De fanns 400 med Kill-.. De tror de går hem va?? Gick in, skrollade ner och märkte en rolig sak : De tog en massa "fula" bilder enligt dem själva. (alla var photoshoppade) Sen så bjööd han på oerhört många bilder.. Tex, "morgonfrilla men ni vill se bilder så denna bjuder jag på. nästa "jag är äcklig men denna bjuder jag på" De var rena rama julafton på bloggarna. Vad de bjöd, herregud!

Sen så vann vi (G-s team) mot shankinators! Underbar vinst. Vi visade hjärta mot dessa bättre spelare på pappret och våra lirare skrällde. Våran brunkare visade sig vara en genialisk löpare+fångare = wild receiver.. Eftersom de är lärarna som är domare så blev de klassiskt tjaffs om bollen var över linjen eller hur länge de var kvar av matchen.. Båda är rätt snabba i käften så de var roligt att se!

På tal om käftar. Jonas frögren sa nyss något genialiskt.
Jonas täckte skott med nyllet och efter säger han:

"Pucken hade kunnat ta i mun så jag inte kunnat lägga in en snus"

Ganska hårt sagt

Och föresten, de verkar inte funka de där med att jag gjorde kategorin "efter ett tag"

Imårn ska jag och brett gymma hade vi planerat!

Kommentarer
Postat av: Janne

Du står dig nog bra i bloggkonkurrensen:)

2010-12-04 @ 18:42:40
Postat av: HEJTOMASDETÄRERICA

kort inlägg för att vara dig. börjar du tappa det toam? och älskar alla bilder det bjuds på i diverse bloggar. så himla givmilda!

2010-12-05 @ 00:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0