FEEL GOOD SONG

Alltså, Leonel har blivit min nya "uppesittarkompis" som på bingolotto så har vi uppesittarkvällar varje kväll/natt och snackar om allt mellan himmel och jord. Ni borde testa de, alltid bra snack!

Han bjöd på denna låt, jag har aldrig blivit så glad över en gammal klassiker som denna

Här har ni spotify versionen http://open.spotify.com/track/2gcAF4Gp9aSOzolpN9cGZK (för ungdomar)

Och för mina mer rutinerade läsare har vi en youtube version: http://www.youtube.com/watch?v=b9XyhFQeob0

Spotify grunkan är dock mycket bättre!

Har inte så mycket att skriva om. Kul förresten att jag fick 9 kommentarer, eller 8 utan toabs misstag. Han tänker så mycket på mig så han skriver in mitt namn

Jag sitter och ser college football, de är fantastiskt hur mycket roligare en sport kan bli när man förstår den och allt de gör. Trodde football var den dummaste av de alla efter jag sett för första gången. De är en hel vetenskap. Sett 3 matcher i rad nu.. bytte dyna i soffan för att baken somnade

Jag lämnade mitt rum och kollade vad som hände i tv-rummet, de var någon som skrek.. De jag skulle få se var inte de jag förväntade mig direkt.. Pappan sitter med kontrollen i handen och spelar COD black ops på xbox med brett "THEY ARE EVERYWHERE" "BRETT, what SHOULD I DO?!?!"

Han fick mest svar "just shoot, just kill"

De spelar nazi zombies, de går ut på att döda zombies. Fantastiskt spel men black ops är väldigt vulgärt.. Och i min värdfamilj så är "dropping the f bomb" är en ganska stor grej. Vet inte om de handlar om att de är bra uppväxta eller att de har något med religionen att göra. Bra fråga de där, Paul berättade för några veckor sen att första gången Brett "droppade f-bomben" var när han slog stortån eller något liknande. De var ett bra skäl..

Paul älskar att berätta historier men de blir tjatigt när han redan berättat samma historia 3 gånger innan. Orkar inte förklara de för honom så låter honom säga den igen

Paul berättar många saker, de mesta har jag glömt bort men en sak har inte glömt bort eftersom han sa de igår! Att Pink bodde 5 minuter från oss. Pink, hon på radion ja!

En annan sak som är lite kul är att jag kollade ESPN på de 101 största fiaskona under 2010! Nummer 69 kommer "detta utspelar sig i den svenska hockeyligan, Kim Karlsson hoppade in med skydden på isen och föll. Ganska stort att vara sportvärldens 69s största fiasko 2010. Grattis

Alltså, jag fick ju en massa presentkort när jag fyllde år, julafton så vi drog på Wendy's! Grymt bra ställe har jag upptäckt före.. Såg en grabb som såg ut precis som jag gjorde när jag var liten.. Han stod och kollade på all mat från sidan hahahahha.. Slickade sig runt munnen.. DE var good times!

I alla fall så är jag som jag är och testade de värsta de hade i burgarform! De var bara en hög med ost och bacon.. Genialisk burgare men efter 75 % så tog de emot! De var bara för mycket för mig..

Jag hämtade nyss en pepsi så jag ska kunna se vad jag skriver.. Då börjar ni väl tro hur jag kan ta en pepsi och somna som en stock efter eller hur?

Då ställer jag denna fråga : Midsommar, jag lägger mig i båten och morfar kommer ner efter sin sista rök inför sömnen.. Han kokar lite kaffe och dricker 2 koppar, somnar direkt. Min fråga är till dig morfar. HUR lyckas du somna efter 2 koppar?

Nyår imårn, stor dag!!!! Första gången jag firar nyår i ett land där jag inte är föddes i! Planerna är vita, väldigt vita! De blir inte som de flesta ungdomar i Sverige som "firar" eller har en anledning att dricka

Ska avsluta med några svar till kommentarerna

Tack Kyres, jag har en känning att du läser bloggen vilket är kul eftersom att du skriver varje gång efter jag klagat på att ingen skriver =) Kul och vi syns i matkön

Sture, varför skriver du inte pappa? :) Och de ska jag göra! Eller jag kanske ska använda den när vi ska lira paint ball eftersom det är bra kamoflage med grön

Erre, jag skrev att de fanns ätbara kvar.. Den var ätbar

Toam, du har rätt toam, jag sitter alltid uppe. Kul att du gör mig sällskap ibland

Mamma, jag har väl bara en mamma så du behöver inte sätta dit Lena nästa gång.. De var kul att ge er en känga i förra inlägget och jag står kvar med att jag aldrig förlorat en diskussion, dock har jag hållit med dig om några synpunkter =) De hoppas jag verkligen! Jag vill ha en banantårta med riktig grädde.. De räcker gott med choklad och pengar men jag ska lägga ett nyårslöfte att jag ska bli biffig inför min hemkomst. Måste sluta äta choklad och godis, kakor!

(dock måste de styra upp min lunch bättre då eftersom den består av kakor och lite godis varje gång) Får väl fara och köpa 40 sallader också så jag har något att äta när de ätet makaroner och ost haha (och pizza)

Micke
, man lär sig väldigt fort hur viktigt de är att se allt från den ljusa sidan. Vilket tråkigt liv man hade haft om man inte gjorde de

Joooonatan, haha jaa! Den måste ha varit billig

FELICIA!
Jag vet att du läste allt och du älskade varje sekund av din läsning, same! Jag har inte fått en kompis paket!

Och med de avslutar jag. Samme, tack för paketet. Hoppas grejerna håller även fast de kommer nästa år.

Jag tycker blogg.se borde sätta in stavningsrättare på allt man skriver så man inte behöver tänka när man skriver

Sen så vore de kul att veta om mor/far har läst ut min dagbok? Vem är de som har den och är de kul att läsa? :) Vad ni än gör.. Spara den

Gott nytt år gott folk, drick inte för mycket






Kommentarer
Postat av: Pappa

När jag försöket lära dig att säga Pappa så sa du Sture eller Mamma, t-tröjan kostade 200 kr. Gott Nytt År Tomas önskar Pappa och Lena N.

2010-12-31 @ 13:16:11
Postat av: Morfar

Inga problem med att sova efter lite kaffe man vänjer sig.Dagboken har jag inte fått läsa än men Lena har lovat mej.

2011-01-01 @ 19:36:25
Postat av: Mamma

Jag har dagboken, och nästan läst allt, otroligt. Denska sparas men först gå runt så fler får läsa. Precis som du vill..

Vilken gammal goding du hittat på youtoub.

2011-01-02 @ 23:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0