Dagen efter

Jag 198 tittare och runt 100 unika tittare.. Är de kompisar som visat sina föräldrar eller hela familjer som läst eftersom de hört "nyheten" Kanske mor och far som kollat om folk kommenterat ;)

Jag känner mig tvungen att förklara läget idag eftersom jag chockade er igår =)

Skoldagen idag vara relativt bra (jag har börjat använda relativt relativt mycket nuförtiden) Homeroom var okey(inte bra än), pratade inte med så många, coleman var inte där (han med bion) Gick till spanish 1 med småungarna och de är ännu inte så bra! Var lite nere ännu.. Efter jag berättat å allt igår så sov jag gott så de var skönt..

Public speaking var ganska bra, de börjar bli bättre här. vi hade sub (vikarie) så vi gjorde inget i min favorit hatklass! Lär mig mest men den är tung så..

Band var alright, vi flyttade saker till kommande konserten..
Law samma, chillade och tog notes(ingen aning på svenska ordet)

Sen vare lunch, jag glider in och Brett frågar om vi ska dra å jamma! Carter hänger med... Dörren är låst till bandrummet(aldrig låst) Vi hackar in oss igenom en annan dörr men kommer änn inte in!

Brett får en fantastisk idé.. Vi frågar vaktmästaren! Japp, vi lurade skolsystemet. Victory

Spelade lite trummor och resonerade om hur bra/dåligt de är att skriva låtar när man är hög.. Vi kom fram till att de flesta rockare och bobbie marley var "high as fuck" som jag fick höra haha. Nu börjar de bli bättre!

English, där de flesta idioter samlas är den roligaste klassen i "snack" eftersom de är så sjuka grejer som skapas där och nämns.

Historia genom film var rätt soft, vi hade klassdiskussion så de var rätt bra/lugnt

Sen study hall, gjorde typ inge.. Satt vid samma bord som alltid å snackade skit enkelt sagt.. Just de, jag gjorde läxan så jag fick early work! (bonuspoäng)

Sista lektionen, är lycklig igen för skolan är slut å jag ska sova när jag kommer hem..

Lyssnade på bob marley (remix) de var någon discoversion som var riktig svängig så dansade ut från skolan!

IGÅR när jag var lite nere så bestämde jag mig för att ringa broder Tobias som befinner sig i Hawaii

Jag hör hellow (svenskt uttalat hello) Och jag hör min brors röst, Tja bro, de är toam uttrycker jag mig. Han frågar hur läget är, jag berättar hela min historia som tar ca 10 minuter.. Han snackar som en bror gör i sånna här situationer.. Sen så säger han "vänta ett tag toam" Sen kommer samma röst tillbaka fast han säger samma sak som förra grabben?!?!? "va händer, hur är läget toam?"

Jag har snackat med toabs polare lagge i 10 minuter och berättat allt, fantastiskt haha

De gjorde inget och han sa när han räckte över luren att han gillade att snacka med mig och att han trodde att han var tobias.. Han hade rätt..



Kommentarer
Postat av: Slakis

Låter som att skolsystemet i usa krossar det svenska!

2010-12-06 @ 23:36:00
Postat av: amanda

snälla tomas, kan du inte göra inläggen lite kortare o istället flera ? ;O tar ju år att läsa :)!

2010-12-07 @ 15:37:18
URL: http://amandaliikamaa.webblogg.se/
Postat av: Morfar

Jag tänkte väl att allt ordnar sig när man får hålla på med att spela musik.Köe hårt.

2010-12-07 @ 16:16:54
Postat av: Lena

jag gillar långa inlägg och korta.

2010-12-07 @ 16:36:44
Postat av: Pappa

Nu är jul paketet på väg "Over there"

2010-12-07 @ 18:35:49
Postat av: Mormor

Jag gillar alla dina olägg. Det är bra att man har ventiler. Det brukar lätta och då sover man bra sedan.

2010-12-07 @ 20:28:25
Postat av: klangen

ordet du söker är "anteckningar" = notes



ha det fint bror! :)

2010-12-12 @ 16:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0