20 burkar coke

Tjenna, ska forst visa en av de roligaste reklamerna som gjorts..

http://www.youtube.com/watch?v=Y-hA1Les_hI&feature=related

En sak som alltid ar viktig ar det har med idrott och spel.. Jag erkanner att jag inte VAR battre an min bror tobias i tex, pingis eller NHL 04... Men nu nar jag ar aldre an min hostbroder so ar jag ockso battre an honom i NHL, fifa, pingis och mariokart. An so lange soklart :)

Jag sitter hos Barb just nu och allt kanns bra. Hon har 2 djur. En katt som gillar att bitas. Den har inte bitit mig an, foran idag!!! De kandes bode bra och doligt.. De doliga ar att de gor ont och de bra ar att han har "accepterat" mig.
Hon har ockso en hund som heter Hawk, som ar dopt efter Tony hawk. Ratt coolt faktiskt. Hawk ar 13 or om jag inte minns fel och det ar en greyhound. De brukar leva till de ar 10-12 or enligt Barb. De som ar lite sott men ando riktigt jobbigt  med Hawk ar att han har alzheimers. Han kommer alltid nar man minst vill. (ser po tv) och borjar skalla som en tok. Han tror alltid att de ar nogon inkraktare har.

Var po soccertraning. De borjar lira 07.00 och slutar 12.... De har en paus mellan po ca 1h.. Jag har aldrig varit lika bra som bjorn q men jag har en liten chans i detta lag. De var riktigt doliga haha. De brukar endo vinna deras matcher och har inte forlorat po lange. Var och kollade in volleybolllaget. De var annu samre.. Herregud. De hade spelat i nogra or och de visste inte ens vars de skulle sto..

Efter traningen so snackade jag med nogra grabbar fron laget. (de var riktigt svort att forsto vad de sa for att de pratade snabbt) Jag forstor dig morfar hur du kanner. En snubbe namnde ganska direkt att han gillar att roka po och mola grafitti.. Annars var han helt okey :) En annan kille frogade om jag gillar att sufra i bilen. Jag svarade inte men han ba : vi kommer borja "bro-hanging" eller vad han sa. Man sager bro till nogon som man ar tight med. De kandes bra att traffa nogra andra! 

En dam addade mig po facebook och borjade snacka svenska med mig. Hon gor po skolan. Nu kan jag inte komma undan genom att borja snacka svenska och de var ju trokigt..


En annan rolig sak att namna ar att de ar 591 cl i en flaska coke! Riktigt skont. De som ar so fantastiskt roligt ar att de stor "no refill" po flaskorna.. den som tryckte po det kan ju inte ha alla indianer i kajakken..

Barb har ockso kopt 20 burkar coke till mig. hohohoho

T'o'cke

Kommentarer
Postat av: Ben

ånej vad jag plågades av den där reklamen när jag var i usa :p

2010-08-27 @ 16:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0