happy ending?

Idag var det 41 grader varmt. (21 grader for varmt)For annu inte trana fotboll men jag ar dar och kollar. Deras tranare verkar vara en riktig stolpe. Brett gillar inte honom. Ingen gillar honom som jag forstott. Kanske inte ar so konstigt eftersom att han inte sagt hej till mig annu. Varit po 4 traningar...

Sprang istallet for att kolla po deras ovningar.. ANTLIGEN har de pumpat bollarna.. Kande po dem och de ar annu inte tillrackligt pumpade.. Herregud. Deras system hanger po att sophomores ska pumpa bollarna (de yngsta). PROBLEMET ar att sophomores tycker att de gor ont att nicka so de  vill inte ha pumpade bollar. Tranarna ar for sloa for att pumpa dem. Seniors ar for sloa och skyller po sophomores. De gor bara runt runt..

De har ett system. Seniors (aldsa) ska inte gora nogot. De for go fore i matkon (antar jag) sophomores hamtar vatten, knyter skorna ot seniors.. Nastan.

Fick veta av min CCI tjej att jag forst inte var valkommen har i pennsylvania, new hope. Skolan hade redan 3 utbytesstudenter. (kinser soklart) Do skrev brett ett longt brev till rektorn och nogon till viktig person. Brett ar kand har i skolan for att vara duktig och han kanner rektorn och de flesta larare bra. Han fick dem med detta brev att andra sig och ta emot mig.  De trodde man aldrig. Blev nastan torogd nar jag horde det.

En annan rolig sak som hande var nar jag ot glass med CCI tjejen och en trevlig kines. De  gick att bestalla en god glass med happy ending.. Jag och kinesen tyckte de var roligare an cci-tjejen som inte forstod vad som var roligt.. Fick ingen happy ending.

nu family guy maraton. Sprutar avsnitt.

RIP marketta. Isabellas mormor.


Kommentarer
Postat av: Pappa Sture

Skönt att höra att Brett verkligen kämpat för att du fick komma till New Hope

2010-08-31 @ 10:06:18
Postat av: Isabella

Tack Toam, det värmer. Jag saknar henne så det gör ont..

2010-08-31 @ 16:56:51
URL: http://isabellasplace.wordpress.com
Postat av: hanna

älskling ja saknar dej, kom hem genast!!!!!

2010-08-31 @ 20:23:59
URL: http://ghetto-crush.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0