frustrerad

Over att datorn inte funkar. Jag var po en affar som skulle losa det. Fick inget svar men ska nog losa det. Ska ladda over alla bilder po nogot och kasta den i backen so den aterstalls.

Var po beachen idag! Ongrar att jag inte har kopt en kamera. Hade so roligt! Var so varmt i vattnet. MEN FICK INTE BADA! Betalade 8 dollar och fick inte bada. De var tydligen nogon orkan som var povag. Brande mig ganska mycket eftersom brett missade nogra stallen. Ganska monga stallen..

Po tal om orkaner. 5 or sedan katrina idag!

Po tal om World news som jag kollar po ibland. De ar ganska roligt eftersom de kallar de WORLD news och 9/10 inslag handlar om USA!

Ska inte klandra dem. De kan inte vara latt att vara amerikan.

Ska fixa gymkort i veckan! 33 dollar for 1 monad och jag for 1 monad so 2 monader = 33 dollar. Varit dar 1 gong och korde igong men den "vanliga" traningen. Korde en ovning en kar van gustav uusihannu lart mig. Den tar andra fron vaderna upp till roven. Var minst tranad i roven so har soklart mest traningsverk i roven. Fiasko..

Traffade 2 aldre grabbar har om dagen som ville att jag skulle borja spela lacrosse! Verkar vara en rolig sport men de behovde en molvakt. De ar bland de varsta sporterna att vara molvakt i. Som handbollsmolvakt fast lite snallare. Man har skydd for nyllet. Blir nog en kottande back istallet.

Ska kopa en Kamera so ni slutar klaga. Blir nog en nikon.




Kommentarer
Postat av: Pappa Sture

Väntar på att du får din dator i gång, lättare att läsa när man är van vi alla prickar ovanför a a o =(å ä ö)

Du är ju fantstisk på att skriva, kanske en journalistisk bana framöver.

2010-08-30 @ 10:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0