forsta motet med skolan

Trodde jag va! Jag, Barb och Phil okte dit och trodde de skulle ta 2 timmar. Fyllde i papper om jag hade nogra sjukdomar eller sont. Redan fyllt i 250 sodana papper so de var en barnlek. Tog 20 min, sen drog jag till Bretts traning. De tranade inlagg men ingen av grabbarna fick upp bollen i luften haha..

Jag har ljugit! Barb frogade mig : "brukar du tvatta och sont hemma?" "Sjalvklart" De kandes battre att saga so for jag har stallt in mig po att mosta tvatta och sont har i staterna.

Den forsta STORA saken som jag redan markt po mig som forandrats ar att jag lagger mig 10 po kvallen. De finns helt enkelt inget att gora eftersom alla lagger sig 10 har.. Hemma kunde jag sitta po msn till 4 po natten och tomsnacka med alla men de ar inte lika latt nar jag ligger 6 timmar baki. Har nogra utbytesstudenter som jag snackar med senare po kvallarna. Typ 6-8. Kanns konstigt att saga so eftersom en kvall startar 6..


Jag blev lite chockad nar vi ot middag igor. Eric (den aldre brodern, S) tjej kommer hit och besoker. Do sager Barb. Ja, do for Eric ta soffan och carter sova po golvet. (Carter ar Bretts polare som inte for sova hemma utan foraldrar eftersom han skippar skolan do) Jag nastan rackte upp handen och frogade... Va? Ska eric och hans tjej sova i soffan?? Nej, hon sover i Erics rum.. Blev lite mer fundersam om hon skojade med mig. Bad henne att  forklara for mig hur de funkade. De far tydligen inte sova i samma sang foran de ar gifta i hennes hem..

Hon hade lite spelforstoelse nar hon sen forklarade att de sakert har "stekt aggen i stekpannan" Men inte i hennes hus. DE var lite konstigt att hora men men :) Man lar sig alltid nogot


SEN EN sjukt hangig sak.........Drog med laget och ot frukost idag.. Grabbarna bastallde in 1 sak. 2 saker, 3 saker. Coke, choklad. Tankte, de blir dyrt for dem.. Sen staller sig ledaren upp och sager. "for att de inte ska bli nogot skitsnack senare i laget so delar vi po notan" VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA? Mitt kostade 5.5 dollar och jag fick betala 11 dollar nu. Klart grabbarna bestaller in nar vi delar. De hade jag ockso gjort.


Kommentarer
Postat av: Pappa Sture

Har förstått att allt är inte som hemma, när vardagen kryper på, roligt att läsa om din vardag.

2010-08-26 @ 19:27:53
Postat av: Anonym

Ja ha så nu blir det att tvätta och städa det var inte dåligt,och inte för tidigt att du fick lära dej.Hur blir det med bilder?

2010-08-26 @ 19:36:22
Postat av: Mamma Lena

Du är en fena på städa, det vet jag. Trädgårdsarbete är också din grej.

2010-08-26 @ 22:07:22
Postat av: gabriella

vilka giriga jävlar! du får ta igen på dom.. :)

2010-08-27 @ 00:21:12
Postat av: Tant Lena

Verkar som om du hamnat i en moraliskt högstående familj, lite 50-tals varning dock på modern.

2010-08-31 @ 22:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0