De sprutar inte inl'a'gg men h'a'r kommer ett

Tjabba, Jag alskar amerika. De har so roliga grejer har som inte finns i Sverige

Tex de har ett tvprogram som heter ultimate gamer. De beskriver de sohar :  all-new reality competition series to find the "Best All-Around Gamer De ar som ett vanligt program fast de spelar videogames och datorspel typ :P De flesta deltagare har asiatiskt ursprung. Skr'a'll..

Jag var 1a gongen i kyrkan i mitt liv po en sondag (tror jag) och jag har ALDRIG sett so mycket grott hor po ett och samma stalle. Soklart so var prasten svensk och ville sjunga en massa snapsvisor och prata svenska. Vi pratade i 20 minuter. De var kul i 5 minuter.

Jag och brett TOG HANS BIL till dunkin donuts. De var fantastiskt. (mamma, han ar en duktig forare och kor valdigt sakta och ansvarsfullt) Vi kopte 12 bad boys och de var so goda. De gick po ca 70 kroner med coke. hehe. Inte sista gongen jag far dit!

Vi gick sen och kopte mat. Eller Brett kopte. De var 2 damer dar i 17 orsoldern.. Brett presenterade mig och jag forsokte skaka hand med dem. De visste inte vad de skulle gora haha. Sen borjade de typ skratta ot mig. Chill. Jag frogade Brett om de inte ar so "inne" att skaka hand och han sa att de ar de typ. Vi kom fram till at de var liffas och doligt uppforstrade. Vet inte hur jag ska bara mig ot nar jag ska halsa. De loser sig

Jag ALSKAR heltackade mattor. De ar so mjukt och skont. Jag var ute och lopte (inge myt) och nar jag kom in la jag mig bara ner och somnade po mattan. Paul har en katt. PUMA som gillar att retas. So nar jag log dar so skraffsade han mig i skrevet och vackte upp mig hela tiden. Som tur ar so tar de bort framklorna po kattarna. Thank god for that :) En annan grej som ar chill med Paul ar att man inte behover ta av sig skorna nar man ar dar. Valdigt skumt men jag gillar de. Soklart tar jag av mig skorna men de ar skont att go in till koket direkt efter jag varit ute hehe.

Jag gillar allt an so lange. Forutom frukosten.. Jag saknar mommes pl'a'ttar...

Ska sluta nu innan de blir for trokligt att lasa (du vet vem du ar)
Kommer ett nytt snart, typ imorn

Ses po lan, puss och kram?

T'o'cke



Kommentarer
Postat av: Mighty Mike

Det är samma här med skorna, känns weird. Är "hemma" nu iaf, så vi får skypa nån dag här framöver! Har ju börjat skola nnu så kommer nog in på kvällarna kanske

2010-08-24 @ 04:23:37
Postat av: FELICIA!

Jag fattar inte grejjen med att ta bort klorna?? Mina katter har dom inte heller!

2010-08-24 @ 17:05:45
URL: http://aicilefs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0