De sprutar fettig mat och de kommer absolut inte sluta spruta

Ska forsoka gora en long saga kort. Som ni marker so fattas 'o' och de andra bokst'a'verna. I alla fall. Allt i New York var underbart och jag har fatt nogra vanner som jag kommer besoka senare i livet! Vi hade som en pjas i slutet av veckan och de voran (backstreet elephants) Voran s'oooooooo'g haha, soklart var de tjejer som skrev pjasen och de sager ju sig sjalv. Vi vann inte. Kom 5a i STS olympics. De var en rolig grej och jag uppskattade allt po hela veckan.

Vi hade en "fest" po campen. De var ratt kul MEN vi var tvungna att lagga oss 12. Sov 1.5 timme den natten och steg upp 03.30. Ganska pigg eftersom man inte kommit in i djupsomnen. Fick en lunchbox (som var riktigt acklig som vanligt) De ar RRRiktigt kassa po gora sont. Ingen spelforstoelse alls tyvarr. Alla checkade in sina grejer och soklart ar de fel po min biljett. Men jag var inte ensam so de kandes skont.. 4 stycken var vi. 2 honor och 2 hanar. Gick till min terminal och vantade dar. 1 av honorna hade packat so mycket skit. Typ horspray (vet att de inte ska sto sodar) och sont viktigt (enligt henne) Hon var villig att betala 50 dollar for allt. De var riktigt dyra grejer.
 Jag gick med po att ta hennes Nessesär for att vara snall. Det kommer hon angra. Jag satt med 1 hona fron danmark och 1 hona fron frankrike po planet. Valdigt trevliga damer. Vi gick av planet och vantade... Vantade... Vantade. Ingen dok upp. Men efter 1 timme so dok fransyskans hostparents upp. Extremt glada och trevliga! De bodde bara 1 timme fron mig so det var nice :) Soklart missade VI att jag hade hennes Nessesär och ni kan nog lista ut resten.. I alla fall. danskens hamtning kom efter ett tag och jag satt dar sjalv. STS ringde mig och sa att de kommer att komma men de sitter po viktiga moten. Jag frogade ganska snabbt, n'aaaa'r? Fick svaret 5 po dagen. Klockan var do 12 och jag hade redan vantar 1 timme. GREAAAAT. De kandes ganska konstigt for min vardpappa ar egenforetagare so de kandes ganska kortat att boka upp sig po en massa moten. Men de kanske bara ar jag som tanker so??? Som tur var dok de upp efter en halvtimme till nar jag holl po somna.. De verkar inte ha so bra kontakt mellan CCI och STS. De har inte ens varandras nummer verkar de som haha. Vi drog po burger king och de payade for allt. Kandes ganska bra! Vi for sen hem till Paul. De var riktigt varmt. RIktigt varmt so jag bytte om till mer softare klader :) Sen traffade jag barb som blev kar i mig po 5 sekunder eftersom jag kramade henne nar hon strackte fram handen ( jag vet att jag ar ett geni) Vi for po en som festival och de var en massa djur. JUST DET. Innan de so tog Paul ut pengar och de aldre damerna po banken ville se denne svensk och de fick de!

Jag markte ganska snabbt att de var skona. De gick att diskutera med markte jag. Hon berattade att hon varit i danmark och sverige och lite overallt i norden so jag tog upp de dar med nyheterna om hon trodde samma som jag (att sverige tex har valdigt bra koll po varlden och spec USA) och att nyheterna i usa bara visar som Inom usa. Hon holl med mig valdigt mycket. Hon ville hallre ha som i Sverige an som hon har nu. Tog upp lite andra saker ockso som vad som ar "inne" i usa att ha po sig. bla bla bla. Fick ut mycket roliga grejer :)

Barb jobbar med ett jobb som ar hemligt. Man for inte besoka henne typ haha. Riktigt konstigt. Hon jobbar med medicin eller nogot. De hade tydligen retat henne for att hon skulle fo en svensk son po jobbet so de var perfekt att hon fick min "i love swedish boys" t-shirt. Hon blev so lycklig och skrattade gott. Hon ska ha po sig den po jobbet imorn so vi for se hur de gick.

Sist men inte minst. PAUL har ett trumset. Som ar ganska nytt so jag har rockat gott idag! Kandes bra att fo spela. De var lange sen :)

Puss och kram, ses po lan

Kommentarer
Postat av: Mamma Lena

Oj, vad bra att du inte behövde vänta så länge på flygplatsen. Blev lite svettigt här hemma men allt gick bra, som tur var. Tänk att få vara en exotic grabb i staterna, härligt.

2010-08-21 @ 06:38:56
Postat av: Jannes Christina

Härligt att läsa och spännande att följa. Det blir spännande att höra om skolan.

2010-08-21 @ 17:01:12
Postat av: Janne

Hej!

Härligt att höra att det verkar gå så bra för dig där på andra sidan. Tro det eller ej men just nu skulle jag vilja vara du:)

2010-08-22 @ 01:05:05
Postat av: Slakis

Låter underbart att vänta så länge. Käka flott åt mig, 100 pannor annars sviker du mig

2010-08-22 @ 20:08:17
Postat av: toab

Håller med janne. Verkar riktigt nice! Men tyvärr hade jag inte velat vara du men det är ju bara för att jag är så awesome men det förstår du säkert =)

2010-08-23 @ 16:53:12
Postat av: bjoern

släpp hamburgarna nu och skriv ett nytt inlägg!

2010-08-23 @ 22:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0