Är du omskuren? del 2

Det är lite spännande med tornadovarningar faktiskt. Nu fick vi det igen!

124 inlägg in, 30 dagar kvar. Vad jag har att berätta? Jag har inte skrivit i dagboken på 3 veckor, slö, slut papper och jag lägger mig faktiskt mycket tidigare än jag gjorde förut. Har också märkt att ju mer jag sover ju tröttare blir jag, eftersom kroppen är van med så lite sömn!

1. 15 dagar kvar enligt våran senior countdown, vet inte hur accurate den är dock.
2. Lirat trummor 1 timme idag, sen när jag kunde alla låtar på min ipod satte jag mig ner här, snodde några kakor också
3. Fått sommarjobb, står att jag ska "förgylla gästernas vardag med olika aktiviteter såsom promenader, bakning, social samvaro, tidningsläsning, bingo och en mängd olika saker."

Jag ser fram emot att lira schack med gamlingarna, på hemsidan stod det också att de hade ett spa där nere. Där kommer jag spendera många timmar. Enligt klang så har gamlingarna bokat rummet flera år framåt, men blir man tät med dem kanske man kan dela?

Nu när track har slutat så kör jag som vanligt med fit for life! Idag körde vi någon konstig övning, han skojade inte när han sa att jag skulle ha ont i rumpan senare.

Istället för att vara i skolan torsdag och fredag och göra 2 omöjliga prov så for jag på den sista track tävlingen i mitt liv om jag inte kommer på att jag älskar track nu när jag kommer hem till Sverige, troligtvis inte dock.

Efter en 2 timmars bussresa så var vi där, en väldigt stor skola med många konstiga liksom duktiga elever.

Första dagen var inte så farligt, steg upp 5 på morgonen. Lite bilder från dagen:

Var en tidig morgon så vi somnade gott snabbt

Sen var det dax för en av våra grabbar att tävla i pole vault:


Det heter stavhopp på svenska kollade jag upp på google. Vi är en doubble A school vilket gör att vi inte får tävla med de större skolorna. Tim är den enda som klarade av höjden att komma till distriktet och den första i alla grenar kommer till states!

Våran tränare grät, hon har haft denna grabb i 4 år och det är sista året. med dem. Samma med Brett, college nästa baby

Bäst när det gäller heter det

Denna grabb hade jag en riktigt bra diskussion med, en diskussion gällande förhud.

På resan hem så snackade vi om allt, jag har ingen aning varför eller hur vi kom in på det men det urartade fort. Jag älskar att diskutera sen jag var en liten pojk. Sen att det var jag mot hela bussen gjorde det bättre!

Typ 95% av alla i pojkar i usa är omskurna, det är ironiskt eftersom de säger att det blir "renare" när den är där för att skydda. (har jag fått info om av säkra källor, mallan haha)

En tjej där baki hör att jag har förhud och säger högt, "men fyfan vad äckligt, jag hade aldrig gjort det med någon med förhud"

Sen frågar en hur jag kissar när förhuden är för kisshålet... De skojar inte alltså. Sen kommer en kille in som "är på min sida" och säger att förhuden inte täcker för hålet så vi kan kissa.. Aja, vet inte vad jag ska säga.. Har gett upp

"men hur siktar du?" var en klassiker också.

De säger "men man är bara ett barn när man gör det" Då går jag in på ett känsligt ämne, abort, för jag vet hur mycket de hatar abort och säger  "men de är ju bara barn? Det spelar ju ingen roll då?"

Eller?




Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra Tomas, stå på dig.

2011-05-24 @ 09:02:27
Postat av: Pappa igen

Nu är det inte långt borta för än vi träffas i New Hope

2011-05-28 @ 14:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0